عمومی

علمی ، عکس ، شعر ،داستان ، طنز ، زندگینامه

عمومی

علمی ، عکس ، شعر ،داستان ، طنز ، زندگینامه

کودکی

کودکی ؛
شیرین ترین بخش عمر من بود...
ولی افسوس که نه تنها من بلکه هیچ کس قدر آن را نمی داد...
چون حتماً به گوش ما هم خورده که هه ی بچه ها می گویند :
دلم می خواد بزرگ شوم...
و می دانم که نصیحت کردن فایده ای ندارد.
هر چقدر هم کودکان را نصیحت می کنم باز هم می گویند : . . .
آن ها هزار چیز می گویند.
هیچ کس قبول نمی کند که کودکی ،
بهترین بخش زندگی است.

دلم برای کودکی تنگ شده.
وقتی که بر زمین می افتادم و مادر می گفت:
بزرگ می شی یادت می ره...
و دلم برای آن روز ها تنگ شده که از کسی کینه به دل نمی گرفتم.
آن روز ها غیر قابل برگشت است.
امّا سعی کنیم مانند کودکان دلی صاف و بی کینه داشته باشیم.
...فروردین 1393

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد